C More Beck

Nästa efterlysning →

tis, 24 mars 2015 kl. 19:20

Reklamfilmen för Beck ifrån C More där han ligger på golvet och skriker skjut inte. Körs nu i Mars Någon som vet vad låten heter? Instrumental

Lämna en kommentar...

Svar

Anonym,

fre, 27 mars 2015 kl. 22:29

Kleerup - Sad boys

Anonym,

tis, 24 mars 2015 kl. 22:05

Kleerup - longing for lullabies

Joakim,

tis, 24 mars 2015 kl. 21:29

Nej, det är inte 1987 - Bomb. Där finns en annan reklamsnutt för Beck där denna låt spelas.

Anonym,

tis, 24 mars 2015 kl. 20:01

1987 - Bomb

Adam,

tis, 24 mars 2015 kl. 19:59

Undrar också detta! Nån som vet?

ANNONS: