Gammal bilreklam i ett spökhus

Nästa efterlysning →

tor, 13 november 2014 kl. 01:13

reklamfilm där en bil kör in i ett spökhus och dem blir jagade av lite monster och typ ett spökskepp sen kommer några motorcyklister på sidan och då visar dem sin döda vinkel grej någon som kommer ihåg?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

ANNONS: