Lyxfällan reklam

Nästa efterlysning →

mån, 3 mars 2014 kl. 23:39

Företag:

TV3


Någon som vet vad det är för låt som är med i Lyxfällans reklamfilm just nu?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Jennifer,

tis, 4 mars 2014 kl. 17:30

Ja, så klart att det var Moby! Tack! :)

Thorsten,

tis, 4 mars 2014 kl. 18:18

Lugnt! :)

Thorsten,

tis, 4 mars 2014 kl. 17:17

Moby - Why Does My Heart Feel So Bad
Kan det nog vara, hörde nått i bakgrunden när jag lagade mat här om dagen! Mvh /Thorsten

ANNONS: