vill veta vem som gjort musiken i dendanske bank reklamen som går nu jan.2014?

Nästa efterlysning →

ons, 29 januari 2014 kl. 20:11

Svårbeskriven.Lockar svenskar att gå över till bendanske bank!

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Darkmage1971,

mån, 3 februari 2014 kl. 08:46

Ja, konstigt nog är det Boy George som gör låten. Trodde det var en annan låt...men det är rätt!

Dennis Josefsson,

sön, 2 februari 2014 kl. 22:31

De använder Boy Georges King of Everything i en reklamfilm.

ANNONS: