Företag:
Bose
Reklamfilm som går på bla Sexan, för deras hörlurar. Såg den nyss för första gången. Jan 2014.
fre, 24 januari 2014 kl. 19:52
Företag:
Bose
Reklamfilm som går på bla Sexan, för deras hörlurar. Såg den nyss för första gången. Jan 2014.
Patrick,
lör, 25 januari 2014 kl. 17:33
Thunder Clatter ska det såklart vara. My bad
ANNONS:
Patrick,
lör, 25 januari 2014 kl. 17:32
Letade också efter denna låt och efter en sökning på youtube hittade jag den!
Wild Cub - Thuner Clatter