reklam om naturen

Nästa efterlysning →

fre, 10 januari 2014 kl. 14:21

Det är en reklamfilm som går just nu på tvn. Kommer ej ihåg vilket företag men har för mig att den handlar om att man ska ta hand om naturen. Det filmas genom naturen, gröna skogar och fåglar m.m. Söker låten till reklamen. Påminner lite om monty som gjorde reklam för typ canon för nått år sedan, därför tror jag alltid reklamen ska handla om kameror.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

ANNONS: