Reklamen i trean för vinter-OS i Sotji, nån som vet nåt om låten?

Nästa efterlysning →

lör, 4 januari 2014 kl. 20:36

En reklamfilm för vinter-OS i Sotji som just nu går i trean (Inte den med Avicii). Undrar vad det är för låt i bakgrunden? Låter som någon typ av filmmusik..

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

ANNONS: