tappat ena strumpan

Nästa efterlysning →

fre, 3 januari 2014 kl. 21:11

HJÄLP! Jag kommer ihår fragment ur 2 st reklamfilmer från ett och samma företag. Båda är svenska och det är nån kille som sjunger nån skitdålig text, skitdåligt. Det är inte "riktiga" människor med i reklamerna, utan de är typ urklippta ur kataloger. I den ena står dom på en balkong och firar nyår verkar det som. Där går texten något i stil med; "har du tatt med skumpan? bla bla bla jag har tappat ena strumpan." Och i den andra så är dom på en ålandsbåt eller nåt med texten; "Om vi handlar duktigt har vi råd att åka nästa år igen" Kan nån snälla hjälpa mig??? Jag gissar på att vi är runt millennieskiftet, tidsmässigt.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

ANNONS: