HJÄLP! Jag kommer ihår fragment ur 2 st reklamfilmer från ett och samma företag. Båda är svenska och det är nån kille som sjunger nån skitdålig text, skitdåligt. Det är inte "riktiga" människor med i reklamerna, utan de är typ urklippta ur kataloger. I den ena står dom på en balkong och firar nyår verkar det som. Där går texten något i stil med; "har du tatt med skumpan? bla bla bla jag har tappat ena strumpan." Och i den andra så är dom på en ålandsbåt eller nåt med texten; "Om vi handlar duktigt har vi råd att åka nästa år igen" Kan nån snälla hjälpa mig??? Jag gissar på att vi är runt millennieskiftet, tidsmässigt.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
tappat ena strumpan
Nästa efterlysning →fre, 3 januari 2014 kl. 21:11