Företag:
Volvo
Jag har hört en låt i Volvos nya reklamfilm för vintedäck denna höst 2013. Vill gärna veta vad låten heter och vem som sjunger den. En textrad som fastnat är " Ett orört och förtrollat landskap " även en annan rad jag kommer ihåg är " Värmen har lämnat oss ännu en gång " Hoppas någon kan svara Ludde
Ludde,
ons, 6 november 2013 kl. 20:33
Det blev fel i företagsvisning. Volvo ska det vara.