En tjej och en kille sjunger och dansar på en altan, först som unga och sen lite äldre, killen har bara på sig shorts och tjejen en blommig klänning eller nåt sånt. Texten på skärmen är något 'Gamla vänner' träffas och dricker Löfbergs Lila. Vad heter låten? Finns den på riktigt eller är det bara en jingel? Tjejen sjunger "Det är du och jag nu" och killen fyller i "Du och jag nu".
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Löfbergs lila
Nästa efterlysning →tor, 5 september 2013 kl. 16:10
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
karlsta_bo,
mån, 20 januari 2014 kl. 16:54
Hatar verkligen denna låt med hela mitt hjärta!!
Den är så iriterande och "filmen" är så löjligt så man skäms.
Michaellaa,
fre, 13 december 2013 kl. 21:08
jaha där fick man sitt svar, när man letat, en låt som absolut sätter sig i lätt i huvudet hahha skön är den iallafalll....
Lägg ut!,
sön, 15 december 2013 kl. 00:05
Släpp den nu.
Vill höra hela!,
tis, 10 december 2013 kl. 17:51
Den bästa reklamsnutten på länge! Springer till tv'n när den sätter i gång!
Vill höra hela!,
tis, 10 december 2013 kl. 17:52
Dom är ju så söta också när dom dansar!
yvonne pira,
tis, 19 november 2013 kl. 10:35
jag vill höra hela låten
Anonymous,
lör, 12 oktober 2013 kl. 01:47
Ja snälla, de som gjort jinglen borde göra minst en fullängdslåt och helst ett album med liknande musik. Jätteskön musik ju :).
Anonymous,
ons, 11 september 2013 kl. 02:53
jag letar jag också har verkligen försökt hitta den överallt. hoppas det inte bara är en jingel för den verkar ganska bra hehe
Anonymous,
ons, 11 september 2013 kl. 05:45
Löfbergs Hej Johan!
Låten har inte ett specifikt namn eftersom den är specialskriven till filmen. Målet var att efterlikna en klassisk glad och somrig schlagerdänga, så det är riktigt kul att höra att så många gillar låten i vår nya reklamfilm. Hälsningar Jenni
Anonymous,
tis, 15 oktober 2013 kl. 17:55
Letade precis efter låten. Synd att den inte fanns. Både låten och videon är träffar verkligen huvud på feelgoodspiken.
Anonymous,
lör, 14 september 2013 kl. 00:51
Damn, det är en bra låt. Släpp den på fullängd.
Anonymous,
sön, 15 september 2013 kl. 01:06
Haha försökte också hitta låten, det förklarar varför det inte går att hitta den någonstans. Ganska cool låt:)
Anonymous,
sön, 15 september 2013 kl. 03:43
Ja vill ha låten !!!!!
Anonymous,
sön, 15 september 2013 kl. 18:53
Jag med! Så grymt rolig :)
Anonymous,
mån, 16 september 2013 kl. 15:57
Den jingeln förtjänar ett bättre öde än att just bara förbli en jingel, Löfbergs låten skulle bli en HIT!
Anonymous,
tor, 19 september 2013 kl. 01:42
Fortfarande ingen som har länk till ljudfil eller likande till "jingeln"?
Anonymous,
tor, 19 september 2013 kl. 02:27
Den finns inte att få tag i.
Anonymous,
tor, 19 september 2013 kl. 02:32
30 sekunder är allt som gjordes. Det som hörs i reklamen.
https://www.youtube.com/watch?...
Anonymous,
ons, 9 oktober 2013 kl. 16:18
vad heter tjejen i reklamen?
Anonymous,
tor, 10 oktober 2013 kl. 04:54
Det är ingen fråga som bör tas upp på detta forum, dessutom skulle det bryta mot personuppgiftslagen.
Anonymous,
ons, 16 oktober 2013 kl. 01:49
Lär dig pul.
MD,
tor, 31 oktober 2013 kl. 11:33
På vilket sätt skulle namngivning av en person som framträder i offentligt sammanhang bryta mot PUL?
Anonym,
lör, 14 januari 2023 kl. 20:24
Bärnsten - Ska vi plocka körsbär i min trädgård