Cmore play

Nästa efterlysning →

sön, 10 februari 2013 kl. 12:56

Det är en tjej med mörk röst som sjunger, en del av låten sjunger hon, run, run, run. Dom visar en massa olika program som ska visas, gick alldeles för en sekund sen.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

mån, 11 februari 2013 kl. 22:36

Jag undrar också!!!

Anonymous,

tis, 12 februari 2013 kl. 03:21

Shadows on stars - i'll be the light

Anonymous,

tis, 12 februari 2013 kl. 14:34

Tack så jätte mycket:)

Anonymous,

mån, 18 februari 2013 kl. 16:27

Sluta fucking särskriva. Bra låt, bra förfrågan. Men sluta särskriva. Pusshej.

Anonymous,

lör, 2 mars 2013 kl. 20:52

Har du kollat på din egen meningsuppbyggnad eller gramatik?

Anonymous,

sön, 3 mars 2013 kl. 03:06

http://www.youtube.com/watch?v... Här finns låten

ANNONS: