Det är en tjej med mörk röst som sjunger, en del av låten sjunger hon, run, run, run. Dom visar en massa olika program som ska visas, gick alldeles för en sekund sen.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Cmore play
Nästa efterlysning →sön, 10 februari 2013 kl. 12:56
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
tis, 12 februari 2013 kl. 03:21
Shadows on stars - i'll be the light
Anonymous,
tis, 12 februari 2013 kl. 14:34
Tack så jätte mycket:)
Anonymous,
mån, 18 februari 2013 kl. 16:27
Sluta fucking särskriva. Bra låt, bra förfrågan. Men sluta särskriva. Pusshej.
Anonymous,
lör, 2 mars 2013 kl. 20:52
Har du kollat på din egen meningsuppbyggnad eller gramatik?
Anonymous,
mån, 11 februari 2013 kl. 22:36
Jag undrar också!!!