Urskön reklam på radio1

Nästa efterlysning →

fre, 8 februari 2013 kl. 17:32

Hej, jag tror att det är reklam för Kia på Radio1.Det är en kvinna som är sur och grinig och när en annan kvinna hälsar glatt med - "heej tjejer" så får man höra hur hon tänker väldigt irriterat och säger hånfullt "heej tjejer" .. Hahaha just love it! Är det någon som vet var man kan lyssna/spara den..?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

mån, 11 februari 2013 kl. 03:14

Kias radioreklam går ut på att en typisk reklamröst (manlig) driver lite med hur reklam brukar låta, det är kanske något annat företag? All radioreklam läggs inte ut på nätet men den som gör det brukar hamna hos Resumé och där kan man söka på företaget och sen lyssna.

http://play.resume.se/

ANNONS: