Vilken låt är det som går för CSI NY dubbelavsnitt på kanal 5? Helt underbar!
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
CSI NY Dubbelavsnitt?
Nästa efterlysning →fre, 8 februari 2013 kl. 00:29
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
sön, 10 februari 2013 kl. 00:15
Det tycker jag också! Jag har letat i flera dagar nu men har inte lyckats identifiera låten... HJÄLP!
Anonymous,
ons, 6 mars 2013 kl. 13:06
They will pay Dead soul linköping spelar i norrköping 15 mars
Anonymous,
ons, 6 mars 2013 kl. 13:06
They will pay Dead soul linköping spelar i norrköping 15 mars
Anonymous,
ons, 6 mars 2013 kl. 13:07
They will pay Dead soul Heter bandet från linköping
Anonymous,
tis, 12 mars 2013 kl. 19:01
Taaack!
Anonymous,
tis, 12 februari 2013 kl. 05:08
menar ni intron?
Anonymous,
ons, 13 februari 2013 kl. 04:53
Nej, till reklamen.
Anonymous,
mån, 18 februari 2013 kl. 01:35
hur går låten som?
Anonymous,
ons, 20 februari 2013 kl. 04:08
Det är så kallad katalogmusik, alltså den instrumentala filmmusik-aktiga slingan utan sång som är i trailern för dubbelavsnittet med CSI. Den går inte att få tag på.
Anonymous,
mån, 25 februari 2013 kl. 06:21
nej, det är en sång. Jag tror att texten säger "they'll pay for what they've done" i refrängen men är inte hundra på det. Något förslag?
Anonymous,
ons, 3 april 2013 kl. 01:47
Mer om bandet DEAD SOUL hittar du här: http://www.dead-soul.com eller här https://www.facebook.com/deads...
Bandet finns även på Spotify och släpper ett album i höst på Razzia Notes (underetikett till Razzia Records)