Musik i ny reklam för volvo xc40

Nästa efterlysning →

tor, 7 februari 2013 kl. 23:10

Vilken låt och grupp är det. Reklamen går på discovery norge bl.a.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonym,

fre, 5 juni 2020 kl. 22:39

I sant to be fre

Anonym,

lör, 3 februari 2018 kl. 22:17

Jennie Abrahamsson

Anonym,

fre, 26 januari 2018 kl. 23:15

Jennie Abrahamsson - My Favoriter Things

Anonymous,

lör, 9 februari 2013 kl. 07:05

Mando Diao - Strövtåg I Hembygden

Anonymous,

lör, 9 februari 2013 kl. 16:41

Finns också inlagd flera gånger och är den mest spelade låten i radio och på Svensktoppen....

ANNONS: