Vädergrej

Nästa efterlysning →

tis, 5 februari 2013 kl. 00:48

Hej det är lite off-topic men någon som vet vart vädergrejen när det är en tecknad måne/sol som somnar på ett moln och åker iväg vart den kommer ifrån?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tis, 5 februari 2013 kl. 15:48

Den som är med i solfilmen på TV4 är specialskriven för dom. Den som är på Sveriges Television i Aktuellt/Rapport är en fransk visa som heter "Le fiacre" som spelas av Robert Valentino.

Mvh Marcus

Anonymous,

ons, 6 februari 2013 kl. 23:47

https://www.youtube.com/watch?...

ANNONS: