Hej det är lite off-topic men någon som vet vart vädergrejen när det är en tecknad måne/sol som somnar på ett moln och åker iväg vart den kommer ifrån?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Vädergrej
Nästa efterlysning →tis, 5 februari 2013 kl. 00:48
Anonymous,
tis, 5 februari 2013 kl. 15:48
Den som är med i solfilmen på TV4 är specialskriven för dom. Den som är på Sveriges Television i Aktuellt/Rapport är en fransk visa som heter "Le fiacre" som spelas av Robert Valentino.
Mvh Marcus