Det är typ först någon lugn fiolslinga eller något sånt shit där någon sätter sig i en mattsvart Aston Martin, så blir det någon Dubsteplåt efteråt. Någon som vet någonting om denna låt/dessa låtar?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Nya NHL säsongen, vad heter låten?!
Nästa efterlysning →tor, 31 januari 2013 kl. 19:35
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
fre, 1 februari 2013 kl. 05:16
Sista låten heter: All Is Hell That Ends Well av Two Steps From Hell. Two Steps From Hell har gjort många låtar som används i reklam, t.ex. trailern för filmen "Anna Karenina" spelar låten "Nero". Hoppas du blir nöjd med svaret!
Anonymous,
fre, 1 februari 2013 kl. 05:22
Viasat reklamen spelar också "heart of courage" från samma band! Definitivt mitt favoritband!
Anonymous,
fre, 1 februari 2013 kl. 00:47
Trumpet menade jag istället för fiol. :)