Nya NHL säsongen, vad heter låten?!

Nästa efterlysning →

tor, 31 januari 2013 kl. 19:35

Det är typ först någon lugn fiolslinga eller något sånt shit där någon sätter sig i en mattsvart Aston Martin, så blir det någon Dubsteplåt efteråt. Någon som vet någonting om denna låt/dessa låtar?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 1 februari 2013 kl. 00:47

Trumpet menade jag istället för fiol. :)

Anonymous,

fre, 1 februari 2013 kl. 05:16

Sista låten heter: All Is Hell That Ends Well av Two Steps From Hell. Two Steps From Hell har gjort många låtar som används i reklam, t.ex. trailern för filmen "Anna Karenina" spelar låten "Nero". Hoppas du blir nöjd med svaret!

Anonymous,

fre, 1 februari 2013 kl. 05:22

Viasat reklamen spelar också "heart of courage" från samma band! Definitivt mitt favoritband!

Anonymous,

lör, 2 februari 2013 kl. 01:50

http://open.spotify.com/track/...

ANNONS: