Senaste Berocca reklamen.

Nästa efterlysning →

tis, 29 januari 2013 kl. 00:03

Tja, jag undrar vad låten som går i Berocca reklamen heter? Hela låten i reklamen är akustisk gitarr ljud, någon som vet vart man kan gå tag på den? Tack på förhand!

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Erick L,

tor, 3 oktober 2019 kl. 10:25

Beaten du hör på reklamen är bubba sparxxx - ugly Han som sjunger är Panjabi MC. Så den får man tag på. Mvh Erick L

Anonymous,

tis, 29 januari 2013 kl. 16:48

Den är speciellt gjord för reklamen och går tyvärr inte att få tag på, finns en tidigare efterlysning med svar - reklamen har sänts tidigare men nu börjat visas igen.

http://www.reklammusik.se/?q=n...

Anonymous,

tis, 29 januari 2013 kl. 21:43

Bajs

ANNONS: