Hörde i

Nästa efterlysning →

sön, 27 januari 2013 kl. 12:41

Hörde idag lördag den 27/1 2013 Euromasters nya reklamlåt som i mitt tycke var klart bra! Någon som vet vad det är för låt? Tackar på förhand för svar????

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

sön, 27 januari 2013 kl. 18:22

Om dom inte bytt så är det Ben Cocks - "Your firefly" dom har i sina reklamfilmer, har varit så i ca ett år.

http://www.reklammusik.se/?q=n...

ANNONS: