Text går (typ): I'm a little "någonting" ... jumping ... Osv Låten är lite larvig men kan för mitt liv inte hitta vilken det är. Kommer tyvärr inte ihåg vilket företag det är som använder sig av den.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Reklamlåt med piano/gitarr om djur
Nästa efterlysning →ons, 23 januari 2013 kl. 02:39