Det har kommit en ny reklam för nya volvo, en orange volvo som åker omkring. Låten låter som att det skulle kunna vara mando diao men inte säker! Hjälp!
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
VOLVOS NYA REKLAM!
Nästa efterlysning →tis, 22 januari 2013 kl. 12:42
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
tis, 22 januari 2013 kl. 17:49
tack för hjälpen!
Anonymous,
ons, 23 januari 2013 kl. 03:05
Tusen tack :) Undrade ock över vem ?
Anonymous,
sön, 27 januari 2013 kl. 06:49
Tyvärr verkar all konstnärlig integritet och stolthet ha ett pris....trodde inte det om Mando = en sellout. Volvo Diao....Döper de om sig för 10 millar? Troligen....
Anonymous,
sön, 27 januari 2013 kl. 23:21
Tror inte Fröding ville bli uttjatat reklamavbrott. Hur tragiskt som helst.
Anonymous,
lör, 9 februari 2013 kl. 16:47
Visst en sellout. Det som retar mig mest är att man säljer en så pass aktuell låt. Det sticker inte så mycket i ögonen om man tar och säljer något från sin tidigare katalog för att kanske tjäna några spänn. Vart är vi på väg?
Anonymous,
lör, 9 februari 2013 kl. 18:55
Är det verkligen något att bli upprörd över? Dom har familjer att försörja, man blir inte rik på att bara släppa CD-skivor och turnera längre. Nu har Mando visserligen en publik även i Tyskland, Japan och några fler länder men miljonärer har dom inte blivit.
Anonymous,
tis, 22 januari 2013 kl. 17:44
Sveriges mest spelade låt i radio senaste månaderna, javisst är det Mando Diao - "Strövtåg i hembygden"