VOLVOS NYA REKLAM!

Nästa efterlysning →

tis, 22 januari 2013 kl. 12:42

Det har kommit en ny reklam för nya volvo, en orange volvo som åker omkring. Låten låter som att det skulle kunna vara mando diao men inte säker! Hjälp!

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tis, 22 januari 2013 kl. 17:44

Sveriges mest spelade låt i radio senaste månaderna, javisst är det Mando Diao - "Strövtåg i hembygden"

Anonymous,

tis, 22 januari 2013 kl. 17:49

tack för hjälpen!

Anonymous,

ons, 23 januari 2013 kl. 03:05

Tusen tack :) Undrade ock över vem ?

Anonymous,

sön, 27 januari 2013 kl. 06:49

Tyvärr verkar all konstnärlig integritet och stolthet ha ett pris....trodde inte det om Mando = en sellout. Volvo Diao....Döper de om sig för 10 millar? Troligen....

Anonymous,

sön, 27 januari 2013 kl. 23:21

Tror inte Fröding ville bli uttjatat reklamavbrott. Hur tragiskt som helst.

Anonymous,

lör, 9 februari 2013 kl. 16:47

Visst en sellout. Det som retar mig mest är att man säljer en så pass aktuell låt. Det sticker inte så mycket i ögonen om man tar och säljer något från sin tidigare katalog för att kanske tjäna några spänn. Vart är vi på väg?

Anonymous,

lör, 9 februari 2013 kl. 18:55

Är det verkligen något att bli upprörd över? Dom har familjer att försörja, man blir inte rik på att bara släppa CD-skivor och turnera längre. Nu har Mando visserligen en publik även i Tyskland, Japan och några fler länder men miljonärer har dom inte blivit.

ANNONS: