Mia på Grötö

Nästa efterlysning →

fre, 25 januari 2013 kl. 09:53

Den låten som spelades i del två av Mia på Grötö, han sjunger nånting med "I spend the day in the shade of a tree thinking how we" och senare "i kept thinking that the best years of my time would be with you"

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Emilia,

fre, 7 mars 2014 kl. 09:32

Är det någon som vet vad intro låten heter när Mia på grötö börjar?

Anonymous,

fre, 25 januari 2013 kl. 17:24

Borde vara Ben Cocks låt "All the little things". Texten börjar nästan exakt så. Den är även med i flera reklamfilmer för märket C3. /Marcus

http://youtu.be/Db2NC5-br4A

ANNONS: