Den låten som spelades i del två av Mia på Grötö, han sjunger nånting med "I spend the day in the shade of a tree thinking how we" och senare "i kept thinking that the best years of my time would be with you"
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Mia på Grötö
Nästa efterlysning →fre, 25 januari 2013 kl. 09:53
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
fre, 25 januari 2013 kl. 17:24
Borde vara Ben Cocks låt "All the little things". Texten börjar nästan exakt så. Den är även med i flera reklamfilmer för märket C3. /Marcus
Emilia,
fre, 7 mars 2014 kl. 09:32
Är det någon som vet vad intro låten heter när Mia på grötö börjar?