Reklamen går på 5an varje dag och låten spelas i bakgrunden..... Snälla hjälp, låten verkar vara episk :)
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Once upon a time
Nästa efterlysning →mån, 21 januari 2013 kl. 22:14
mån, 21 januari 2013 kl. 22:14
Reklamen går på 5an varje dag och låten spelas i bakgrunden..... Snälla hjälp, låten verkar vara episk :)
ANNONS:
Anonymous,
tor, 24 januari 2013 kl. 01:51
Det är musik ur serien, av Mark Isham. Men jag vet tyvärr inte vad just det stycket heter - det är väldigt mycket musik med där men känner igen den.