Hej. Jag undrar vilken låt det är till den nya reklamen för Two and a half men. Det är en låt där man spelar trumpeter.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Two and a half men
Nästa efterlysning →sön, 20 januari 2013 kl. 23:25
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
tis, 22 januari 2013 kl. 12:59
Jo, tack.
Hittade den på Youtube nu, och det var den jag tänkte på. :)
Anonymous,
tis, 22 januari 2013 kl. 00:34
Touch & Go - Would You...?