Two and a half men

Nästa efterlysning →

sön, 20 januari 2013 kl. 23:25

Hej. Jag undrar vilken låt det är till den nya reklamen för Two and a half men. Det är en låt där man spelar trumpeter.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tis, 22 januari 2013 kl. 00:34

Touch & Go - Would You...?

Anonymous,

tis, 22 januari 2013 kl. 12:59

Jo, tack.
Hittade den på Youtube nu, och det var den jag tänkte på. :)

ANNONS: