Nya reklamen om Nissan Qashqay 2013. Låten verkar vara dubstep eller något. Går främst på TV6
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Nissan Qashqai
Nästa efterlysning →sön, 20 januari 2013 kl. 21:13
sön, 20 januari 2013 kl. 21:13
Nya reklamen om Nissan Qashqay 2013. Låten verkar vara dubstep eller något. Går främst på TV6
ANNONS:
Anonymous,
mån, 21 januari 2013 kl. 03:22
Finns redan med svar:
http://www.reklammusik.se/?q=n...