Nissan Qashqai

Nästa efterlysning →

sön, 20 januari 2013 kl. 21:13

Nya reklamen om Nissan Qashqay 2013. Låten verkar vara dubstep eller något. Går främst på TV6

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

mån, 21 januari 2013 kl. 03:22

Finns redan med svar:

http://www.reklammusik.se/?q=n...

ANNONS: