Pianolåt

Nästa efterlysning →

sön, 20 januari 2013 kl. 22:30

Hej! Är det någon som vet vad låten till serien "scandal" är för någon? Den reklamen har gått ganska nyligen och dom säger typ "missa inte säsongspremiären av scandal" Dom sjunbger ingenting i denna låt utan det är bara piano, och sedan lite andra instrument. tack :)

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

ons, 30 januari 2013 kl. 19:05

Ja vad bra!
Jag vill också veta! Jag har sökt hela morgonen!!

Anonymous,

ons, 30 januari 2013 kl. 19:05

Ja vad bra!
Jag vill också veta! Jag har sökt hela morgonen!!

Anonymous,

tor, 31 januari 2013 kl. 00:13

Katalogmusik tyvärr, ingen utgiven låt.

Anonymous,

fre, 1 februari 2013 kl. 15:22

Det är Chad Fischer som har gjort musiken, mer än så vet jag inte :( Kan ju även vara så att det är Kanal 5 som har lagt till den låten.

Men om någon hittar den, snälla skriv här!

ANNONS: