Hej! Är det någon som vet vad låten till serien "scandal" är för någon? Den reklamen har gått ganska nyligen och dom säger typ "missa inte säsongspremiären av scandal" Dom sjunbger ingenting i denna låt utan det är bara piano, och sedan lite andra instrument. tack :)
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Pianolåt
Nästa efterlysning →sön, 20 januari 2013 kl. 22:30
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
ons, 30 januari 2013 kl. 19:05
Ja vad bra!
Jag vill också veta! Jag har sökt hela morgonen!!
Anonymous,
tor, 31 januari 2013 kl. 00:13
Katalogmusik tyvärr, ingen utgiven låt.
Anonymous,
fre, 1 februari 2013 kl. 15:22
Det är Chad Fischer som har gjort musiken, mer än så vet jag inte :( Kan ju även vara så att det är Kanal 5 som har lagt till den låten.
Men om någon hittar den, snälla skriv här!
Anonymous,
ons, 30 januari 2013 kl. 19:05
Ja vad bra!
Jag vill också veta! Jag har sökt hela morgonen!!