Vad heter låten som spelas på reklamen i tv4. Dom är först små och åker lådbil och byter däck. Sen i slutet så åker dom en bil
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
lör, 19 januari 2013 kl. 17:27
Vad heter låten som spelas på reklamen i tv4. Dom är först små och åker lådbil och byter däck. Sen i slutet så åker dom en bil
ANNONS:
Anonymous,
sön, 20 januari 2013 kl. 06:40
Reklam för däck, finns i låtarkivet
http://reklammusik.se/?q=node/...