Two and a half men

Nästa efterlysning →

ons, 16 januari 2013 kl. 08:32

Vad heter låten som går i nuvarande "two and a half men" reklamen på TV6? Det är en väldigt enegistisk trumpet(eller annat blåsinstrument) i låten.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

ons, 16 januari 2013 kl. 14:26

Careless whispers michael Jordan

Anonymous,

ons, 16 januari 2013 kl. 15:53

Nej inte den... Det var den gamla reklamen, och där är det saxofon. ;)

Anonymous,

fre, 18 januari 2013 kl. 07:13

C2C - Down The Road

/ @Aktersnurran

ANNONS: