Vad heter låten som går i nuvarande "two and a half men" reklamen på TV6? Det är en väldigt enegistisk trumpet(eller annat blåsinstrument) i låten.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Two and a half men
Nästa efterlysning →ons, 16 januari 2013 kl. 08:32
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
ons, 16 januari 2013 kl. 15:53
Nej inte den... Det var den gamla reklamen, och där är det saxofon. ;)
Anonymous,
fre, 18 januari 2013 kl. 07:13
C2C - Down The Road
/ @Aktersnurran
Anonymous,
ons, 16 januari 2013 kl. 14:26
Careless whispers michael Jordan