Nya Nissan reklamen!

Nästa efterlysning →

tis, 15 januari 2013 kl. 19:20

Tjäna Vad heter låten i nya Nissan qashqai reklamen? Med vänlig hälsning, E

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

ons, 16 januari 2013 kl. 02:20

Kolla om det inte är den här, tror att Nissan använder den i alla reklamfilmer för Quashgai-modellen. Om inte så dyker det nog upp mer info snart.

http://reklammusik.se/?q=node/...

Anonymous,

ons, 16 januari 2013 kl. 02:31

Inte den, denna var elektriisk/techno aktig! :)

Anonymous,

ons, 16 januari 2013 kl. 20:00

http://www.youtube.com/watch?v...

Angst Two av The Toxic Avenger

Anonymous,

fre, 18 januari 2013 kl. 02:35

tack som fan!

Anonymous,

sön, 20 januari 2013 kl. 23:41

Här har du den.
http://www.youtube.com/watch?v...

The Toxic Avenger - Angst Two

ANNONS: