Tjäna Vad heter låten i nya Nissan qashqai reklamen? Med vänlig hälsning, E
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Nya Nissan reklamen!
Nästa efterlysning →tis, 15 januari 2013 kl. 19:20
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
ons, 16 januari 2013 kl. 02:31
Inte den, denna var elektriisk/techno aktig! :)
Anonymous,
ons, 16 januari 2013 kl. 20:00
http://www.youtube.com/watch?v...
Angst Two av The Toxic Avenger
Anonymous,
fre, 18 januari 2013 kl. 02:35
tack som fan!
Anonymous,
sön, 20 januari 2013 kl. 23:41
Här har du den.
http://www.youtube.com/watch?v...
The Toxic Avenger - Angst Two
Anonymous,
ons, 16 januari 2013 kl. 02:20
Kolla om det inte är den här, tror att Nissan använder den i alla reklamfilmer för Quashgai-modellen. Om inte så dyker det nog upp mer info snart.
http://reklammusik.se/?q=node/...