Vad heter låten som är med i reklamen för Bear's nya program?? En jättevacker pianoslinga, är otroligt tacksam för svar!
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Bear Grylls - the boy who survived
Nästa efterlysning →tor, 10 januari 2013 kl. 00:09
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
lör, 12 januari 2013 kl. 21:59
Låten heter Silent Stare av Brian Crain.
Han finns på Spotify, har inte hittat just den, men liknande, t.ex. State of the Heart.
Den är grymt bra. Lexus hade en reklam för ett antal år sen som också har en riktigt bra pianoslinga.
Anonymous,
lör, 12 januari 2013 kl. 22:01
Aha, för långsam såg jag nu. Trodde länken ovan bara var någon jobbig reklam :D
Anonymous,
tor, 10 januari 2013 kl. 12:22
http://www.reklammusik.se/?q=n...