Kan inte för mitt liv komma ihåg vilket företag som gjort reklamen, men det är en unge som ritar på en ipandliknande skärm, och skriver ut sina bilder, och sen ringer pappan och hon visar sin bild som hon ritat av honom. Det är troligtvis reklam för antingen ipaden, skrivaren eller kanske bläcket. any ideas?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Flicka som ritar på en "ipad" och skriver ut sina bilder och visar sin pappa
Nästa efterlysning →fre, 4 januari 2013 kl. 17:11
Anonymous,
lör, 5 januari 2013 kl. 01:29
Tror att du menar Microsoft-reklamen. Låten heter Express Yourself med Labrinth.