Såg reklamen för första gången idag, cirka 15 sekunder långt klipp, lite fotboll, NFL och text i stil med "förra säsongen är över... välkommen 2013" tror jag. :)
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Ny Viasatsport reklam
Nästa efterlysning →fre, 4 januari 2013 kl. 06:03
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
sön, 6 januari 2013 kl. 06:45
Tack!
Anonymous,
lör, 5 januari 2013 kl. 05:25
Two Steps from hell - Heart of Courage