Ny Viasatsport reklam

Nästa efterlysning →

fre, 4 januari 2013 kl. 06:03

Såg reklamen för första gången idag, cirka 15 sekunder långt klipp, lite fotboll, NFL och text i stil med "förra säsongen är över... välkommen 2013" tror jag. :)

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

lör, 5 januari 2013 kl. 05:25

Two Steps from hell - Heart of Courage

Anonymous,

sön, 6 januari 2013 kl. 06:45

Tack!

ANNONS: