...tror att låten heter Carol of the bells, men vad är det för version av den? vem sjunger den?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Jul Filmer
Nästa efterlysning →tor, 20 december 2012 kl. 07:07
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
fre, 21 december 2012 kl. 23:04
Det är Carol Of The Bells med the bird and the bee.
Anonymous,
fre, 21 december 2012 kl. 06:03
Det är inte med Barlowgirl då?:)