Jul Filmer

Nästa efterlysning →

tor, 20 december 2012 kl. 07:07

...tror att låten heter Carol of the bells, men vad är det för version av den? vem sjunger den?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 21 december 2012 kl. 06:03

Det är inte med Barlowgirl då?:)

Anonymous,

fre, 21 december 2012 kl. 23:04

Det är Carol Of The Bells med the bird and the bee.

ANNONS: