Hej! Söker låten som spelas i reklamen till two and a half men. Såg den sist förra veckan alltsså runt 12-15 dec nån gång! Jake och en tjej med kort blont hår går mot Jakes rum och Alan sitter i soffan och suckar.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Kanal 6 - Two and a Half Men
Nästa efterlysning →mån, 17 december 2012 kl. 18:08
Anonymous,
tis, 18 december 2012 kl. 01:24
salt N pepa - "push it!"