Denna gick på viasat hockey för lite mindre än ett år sedan. Undrar fall någon vet vad låten heter som spelas vid 1.57? http://www.facebook.com/photo.php?v=10150497065037279&set=vb.15754310760...
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Hockeyreklam
Nästa efterlysning →sön, 16 december 2012 kl. 16:47
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
mån, 17 december 2012 kl. 03:29
Ja. Fast låtarna finns varken på Spotify eller på Youtube och verkar inte finnas någon annanstans heller så jag tvivlar på att det verkligen stämmer.
Anonymous,
mån, 17 december 2012 kl. 03:03
Det står ju som svar i kommentarerna där på Facebook