Hockeyreklam

Nästa efterlysning →

sön, 16 december 2012 kl. 16:47

Denna gick på viasat hockey för lite mindre än ett år sedan. Undrar fall någon vet vad låten heter som spelas vid 1.57? http://www.facebook.com/photo.php?v=10150497065037279&set=vb.15754310760...

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

mån, 17 december 2012 kl. 03:03

Det står ju som svar i kommentarerna där på Facebook

Anonymous,

mån, 17 december 2012 kl. 03:29

Ja. Fast låtarna finns varken på Spotify eller på Youtube och verkar inte finnas någon annanstans heller så jag tvivlar på att det verkligen stämmer.

ANNONS: