Lite sportprylar, lite jul. En typisk amerikansk jullåt, känns det som, utan sång. Vad kan det vara?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Stadium julkampanj "Give sport"
Nästa efterlysning →tor, 13 december 2012 kl. 22:43
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
fre, 14 december 2012 kl. 16:26
Men reklamen kan du hitta här:
http://vimeo.com/groups/charac...
Stadium-melodin är alltid med, här i Sommarversion för att visa kontrasten...
https://www.youtube.com/watch?...
/M
Anonymous,
mån, 17 december 2012 kl. 03:51
Tack! Det var oväntat. De har verkligen lyckats med Disney-känslan!
Anonymous,
mån, 17 december 2012 kl. 15:54
Absolut, en av de bästa pasticherna /imitationerna av gammal musik från tecknade filmer jag hört i svensk reklam. :-)
/Marcus
Anonymous,
fre, 14 december 2012 kl. 14:21
Stadium har alltid sin egen reklammusik, samma melodi fast olika stil på kompet. I den du söker har dom en specialgjord version igen som ska låta "Disney"-jul eftersom reklamen är tecknad i Tomteverkstads-stil. Inga av deras reklamlåtar finns utgivna. /M