Stadium julkampanj "Give sport"

Nästa efterlysning →

tor, 13 december 2012 kl. 22:43

Lite sportprylar, lite jul. En typisk amerikansk jullåt, känns det som, utan sång. Vad kan det vara?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 14 december 2012 kl. 14:21

Stadium har alltid sin egen reklammusik, samma melodi fast olika stil på kompet. I den du söker har dom en specialgjord version igen som ska låta "Disney"-jul eftersom reklamen är tecknad i Tomteverkstads-stil. Inga av deras reklamlåtar finns utgivna. /M

Anonymous,

fre, 14 december 2012 kl. 16:26

Men reklamen kan du hitta här:

http://vimeo.com/groups/charac...

Stadium-melodin är alltid med, här i Sommarversion för att visa kontrasten...

https://www.youtube.com/watch?...

/M

Anonymous,

mån, 17 december 2012 kl. 03:51

Tack! Det var oväntat. De har verkligen lyckats med Disney-känslan!

Anonymous,

mån, 17 december 2012 kl. 15:54

Absolut, en av de bästa pasticherna /imitationerna av gammal musik från tecknade filmer jag hört i svensk reklam. :-)

/Marcus

ANNONS: