Ny Windows 8 låt

Nästa efterlysning →

fre, 7 december 2012 kl. 08:57

Nu pågår det en ny Windows 8 reklam. Inte den med Everything at once, en nyare. Där en flicka visar teckningar för sin pappa via Windows 8. Vad heter den låten?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 7 december 2012 kl. 17:03

En remix av gamla soulklassikern "Express yourself" av artisten Labrinth

http://www.youtube.com/watch?v...

/Marcus

ANNONS: