Nu pågår det en ny Windows 8 reklam. Inte den med Everything at once, en nyare. Där en flicka visar teckningar för sin pappa via Windows 8. Vad heter den låten?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Ny Windows 8 låt
Nästa efterlysning →fre, 7 december 2012 kl. 08:57
Anonymous,
fre, 7 december 2012 kl. 17:03
En remix av gamla soulklassikern "Express yourself" av artisten Labrinth
http://www.youtube.com/watch?v...
/Marcus