Brothers reklamen med en grabb som tar sig i håret..Låten låter lite "julig".
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Brothers reklam
Nästa efterlysning →tor, 6 december 2012 kl. 14:39
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
tor, 6 december 2012 kl. 23:37
Tackar Marcus ha det gött!
Anonymous,
tor, 6 december 2012 kl. 20:07
Specialgjord version av julklassikern "Jingle bells" (Bjällerklang).Det är produktionsbolaget Music Super Circus som satt ihop musiken. Dom har lagt upp den på Spotify.
http://open.spotify.com/track/...
/Marcus