Vad är det för låt i TELIA reklamen som går nu. Det är en upphottad version av en jullåt !
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
TELIAs jullåt i reklamen
Nästa efterlysning →ons, 5 december 2012 kl. 22:43
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
tor, 6 december 2012 kl. 05:51
Ok, tack, men vet någon vem som gjort den version som TELIA använder i reklamen ?
Anonymous,
tor, 6 december 2012 kl. 06:53
Speciellt gjord för reklamen, exakt namn på personen som satt ihop musiken går sällan att få fram :)
Anonymous,
mån, 10 december 2012 kl. 02:53
Vem är snubben som springer runt och funderar på hur han ska komma loss från dem? Han liknar någon eller möjligen är någon, stör mig på det att jag inte komma på vad det är.
Anonymous,
mån, 10 december 2012 kl. 04:58
Viktor Åkerblom Nilsson heter han, skådespelare o tidigare programledare för Bolibompa och tävlade i Let's Dance föt några år sen. /Marcus
Anonymous,
tor, 6 december 2012 kl. 05:41
Den heter "Julpolska", även känd under namnet "Nu ha vi ljus här i vårt hus". Fast det är bara fragment av melodin dom använt. :)