Hon som går på gatan med sin iPhone o vinner pengar.

Nästa efterlysning →

lör, 1 december 2012 kl. 23:26

Maria....

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

sön, 2 december 2012 kl. 18:23

Maria Bingos reklam? Den låten har dom använt i många år, den heter "Maria" med gruppen Blondie.

http://www.youtube.com/watch?v...

/M

ANNONS: