Efterlyser låten som spelas i JC reklamen nu i November. Ett gäng glada människor som bara står och är allmänt snygga
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Jc reklamen som pågår just nu (november 2012)
Nästa efterlysning →fre, 23 november 2012 kl. 02:04
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
fre, 23 november 2012 kl. 23:09
http://www.youtube.com/watch?v... finns visst på länken sluta lipa
Anonymous,
fre, 23 november 2012 kl. 23:30
Du får nog skaffa ett liv istället...
Anonymous,
fre, 23 november 2012 kl. 14:19
Det är Joakim Åhlund från Teddy Bears Sthlm som gjort musiken till kampanjfilmerna, finns ingen längre låt tyvärr.