Jc reklamen som pågår just nu (november 2012)

Nästa efterlysning →

fre, 23 november 2012 kl. 02:04

Efterlyser låten som spelas i JC reklamen nu i November. Ett gäng glada människor som bara står och är allmänt snygga

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 23 november 2012 kl. 14:19

Det är Joakim Åhlund från Teddy Bears Sthlm som gjort musiken till kampanjfilmerna, finns ingen längre låt tyvärr.

Anonymous,

fre, 23 november 2012 kl. 23:09

http://www.youtube.com/watch?v... finns visst på länken sluta lipa

Anonymous,

fre, 23 november 2012 kl. 23:30

Du får nog skaffa ett liv istället...

ANNONS: