Can i do that to låt

Nästa efterlysning →

tor, 22 november 2012 kl. 03:33

Det är någon unge i början har jag för mig som sjunger "can i do that to" är det någon av er som vet vad den låten heter? hörde den på nån reklam kommer dock inte ihåg vilken det var :/

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tor, 22 november 2012 kl. 15:46

Ja, den har jag besvarat tidigare. Reklamen är för Tallink Silja Line. Det är en barnlåt dom använt, den heter "Can I do that to?" och artisten Holly Throsby. Den går att få tag i på Itunes och Grooveshark.

Mvh
/Marcus

Anonymous,

tor, 22 november 2012 kl. 23:08

¨Tack så jätte mycket! :)

ANNONS: