Hej, undrar vad låten heter i reklamen till Weeds nya säsong, reklamen går rätt ofta men man får bara hör en liten granna. /Tack på förhand
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Weeds reklam låt
Nästa efterlysning →mån, 19 november 2012 kl. 21:32
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
tor, 22 november 2012 kl. 01:20
Tack !!
Dierks Bentley var det :)
Anonymous,
tis, 20 november 2012 kl. 17:06
Någon av dessa låtar är det nog
Låt: What was I thinking - Dierks Bentley
Låt: Gotsta get paid - ZZ top