Weeds reklam låt

Nästa efterlysning →

mån, 19 november 2012 kl. 21:32

Hej, undrar vad låten heter i reklamen till Weeds nya säsong, reklamen går rätt ofta men man får bara hör en liten granna. /Tack på förhand

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tis, 20 november 2012 kl. 17:06

Någon av dessa låtar är det nog

Låt: What was I thinking - Dierks Bentley

Låt: Gotsta get paid - ZZ top

Anonymous,

tor, 22 november 2012 kl. 01:20

Tack !!

Dierks Bentley var det :)

ANNONS: