Älskar den här låten, men kan inte hitta namnet på den någonstans! http://youtu.be/-7X18-hIwQs
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
det finns en bil som får Sverige att rulla.
Nästa efterlysning →mån, 19 november 2012 kl. 00:18
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
mån, 3 december 2012 kl. 17:59
Och där kom namnet, tack för det... en låt som dom bara verkar ha på LastFM och sin egen hemsida - där man även kan köpa den. Det är andra hälften av låten man använt i Volvos reklam, i början är den mer akustisk i arrangemanget. /Marcus
http://finndesiecle.bandcamp.c...
Anonymous,
tis, 22 januari 2013 kl. 01:03
Hur hamnade den i Volvos reklamfilm????
Anonymous,
tis, 22 januari 2013 kl. 02:09
Det kan bara reklambyrån som Volvo anlitat svara på exakt. Men det läggs mycket tid på att hitta låtar som passar till kampanjerna och vad företagen vill förmedla för bild av sin produkt (har jobbat med reklam) /M
Anonymous,
mån, 19 november 2012 kl. 17:36
Det verkar som att det är en specialskriven låt eller så är den inte släppt än. Det finns redan en efterlysning om denna musik.
Anonymous,
mån, 19 november 2012 kl. 21:12
den finns vistt http://www.youtube.com/watch?v...
Anonymous,
tis, 20 november 2012 kl. 01:16
Akta er för den där länken folk, den leder inte till någon låt utan till hans eget youtubeklipp eller vad det är... vilket larv. Låtens namn dyker upp snart men är inte känt än.
/M
Anonymous,
tis, 20 november 2012 kl. 01:19
fuck you
Anonymous,
mån, 3 december 2012 kl. 17:12
Låten heter Time Together va Finn de Siècle enligt http://bilveckan.se/volvo/rekl...