Låten till senaste tallink silja line, texten som man får höra är : can i do that too, can i do that too
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Tallink silja line
Nästa efterlysning →lör, 17 november 2012 kl. 21:24
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
mån, 3 december 2012 kl. 03:15
Jag la in den Youtube-länken för en vecka sedan här: ;-)
Anonymous,
sön, 18 november 2012 kl. 03:03
Vill också ha svaret!
Anonymous,
sön, 18 november 2012 kl. 03:58
Det är en annan version på en klassisk amerikansk barnlåt. Den är antagligen specialgjord för just den reklamen tyvärr
Anonymous,
sön, 18 november 2012 kl. 04:43
Det är den inte, jag besvarade denna igår (fast det var en otydligt satt rubrik så svår att hitta). Det är en barnlåt dom använt, den heter "Can I do that to?" och artisten Holly Throsby. Den finns att köpa, bara att googla.
Mvh
/Marcus
Anonymous,
mån, 17 december 2012 kl. 21:03
Kan ni lära er att använda to och TOO nån jävla gång!!?? CAN I DO THAT TOO
Anonymous,
mån, 17 december 2012 kl. 21:19
get a life...
Anonymous,
mån, 17 december 2012 kl. 23:01
Haha.. det var väl inte så farligt att jag glömde bokstaven O, det står rätt i låtarkivet och på andra ställen. Men jag är också språkpolis så jag förstår synpunkten. /Marcus
Anonymous,
mån, 3 december 2012 kl. 02:21
http://www.youtube.com/watch?v...