Tallink silja line

Nästa efterlysning →

lör, 17 november 2012 kl. 21:24

Låten till senaste tallink silja line, texten som man får höra är : can i do that too, can i do that too

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

mån, 3 december 2012 kl. 02:21

http://www.youtube.com/watch?v...

Anonymous,

mån, 3 december 2012 kl. 03:15

Jag la in den Youtube-länken för en vecka sedan här: ;-)

http://www.reklammusik.se/?q=n...

Anonymous,

sön, 18 november 2012 kl. 03:03

Vill också ha svaret!

Anonymous,

sön, 18 november 2012 kl. 03:58

Det är en annan version på en klassisk amerikansk barnlåt. Den är antagligen specialgjord för just den reklamen tyvärr

Anonymous,

sön, 18 november 2012 kl. 04:43

Det är den inte, jag besvarade denna igår (fast det var en otydligt satt rubrik så svår att hitta). Det är en barnlåt dom använt, den heter "Can I do that to?" och artisten Holly Throsby. Den finns att köpa, bara att googla.

Mvh
/Marcus

Anonymous,

mån, 17 december 2012 kl. 21:03

Kan ni lära er att använda to och TOO nån jävla gång!!?? CAN I DO THAT TOO

Anonymous,

mån, 17 december 2012 kl. 21:19

get a life...

Anonymous,

mån, 17 december 2012 kl. 23:01

Haha.. det var väl inte så farligt att jag glömde bokstaven O, det står rätt i låtarkivet och på andra ställen. Men jag är också språkpolis så jag förstår synpunkten. /Marcus

ANNONS: