Det är en låt med stråkar i, ganska upptempo
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Sveriges skönaste gårdar
Nästa efterlysning →tor, 15 november 2012 kl. 15:48
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
fre, 16 november 2012 kl. 23:23
Mjo, tror den är med i någon känd film eller är det som du säger, trailermusik
Anonymous,
fre, 16 november 2012 kl. 00:40
Mmm.. har hört den, låter inte som ett klassiskt känt stycke utan snarare som trailermusik... svår.