Någon som vet vad apotekens nyaste reklam, låten i den heter? Hur skön som helst, har letat runt men inte hittat.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Apotekens nyaste reklam, vad heter låten i den? Den är jätte bra :)
Nästa efterlysning →tor, 15 november 2012 kl. 00:32
Anonymous,
tor, 15 november 2012 kl. 05:52
Jo, det är en jättebra låt. Finns redan:
http://reklammusik.se/?q=node/...