Vi jul tillsammans

Nästa efterlysning →

ons, 14 november 2012 kl. 23:50

En lien tjej kommer in i en båthytt och då hoppar några äldre upp ur ett packet.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

sön, 18 november 2012 kl. 03:04

Åhh, tack den låten har jag letat efter

Anonymous,

mån, 19 november 2012 kl. 02:55

Hittar inte den på youtube alls ..

Anonymous,

lör, 24 november 2012 kl. 17:29

http://www.youtube.com/watch?v...

Anonymous,

lör, 24 november 2012 kl. 21:52

Upplagd nyss ser jag...

Anonymous,

mån, 19 november 2012 kl. 03:23

Den finns bara på Grooveshark och itunes.

Anonymous,

tis, 27 november 2012 kl. 02:20

Hittar den inte på itunes ! :(

Anonymous,

tis, 27 november 2012 kl. 02:42

Finns tyvärr bara på Australiens Itunes just nu, inte tillgänglig i Sverige. Men den finns på Youtube, det är ju lätt att få den som mp3 därifrån om man nu absolut vill... ;-)

http://www.youtube.com/watch?v...

(googla youtube to mp3)

Anonymous,

tor, 15 november 2012 kl. 06:36

uj, tredje efterlysningen om precis samma reklam.. du som skrivit alla tre eller? En efterlysning räcker i vilket fall som helst. :-)

Det är en barnlåt dom använt, den heter "Can I do that to?" och artisten Holly Throsby.

Mvh
/Marcus

ANNONS: