En lien tjej kommer in i en båthytt och då hoppar några äldre upp ur ett packet.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Vi jul tillsammans
Nästa efterlysning →ons, 14 november 2012 kl. 23:50
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
mån, 19 november 2012 kl. 02:55
Hittar inte den på youtube alls ..
Anonymous,
lör, 24 november 2012 kl. 17:29
http://www.youtube.com/watch?v...
Anonymous,
lör, 24 november 2012 kl. 21:52
Upplagd nyss ser jag...
Anonymous,
mån, 19 november 2012 kl. 03:23
Den finns bara på Grooveshark och itunes.
Anonymous,
tis, 27 november 2012 kl. 02:20
Hittar den inte på itunes ! :(
Anonymous,
tis, 27 november 2012 kl. 02:42
Finns tyvärr bara på Australiens Itunes just nu, inte tillgänglig i Sverige. Men den finns på Youtube, det är ju lätt att få den som mp3 därifrån om man nu absolut vill... ;-)
http://www.youtube.com/watch?v...
(googla youtube to mp3)
Anonymous,
tor, 15 november 2012 kl. 06:36
uj, tredje efterlysningen om precis samma reklam.. du som skrivit alla tre eller? En efterlysning räcker i vilket fall som helst. :-)
Det är en barnlåt dom använt, den heter "Can I do that to?" och artisten Holly Throsby.
Mvh
/Marcus
Anonymous,
sön, 18 november 2012 kl. 03:04
Åhh, tack den låten har jag letat efter