Det är en tjej som sjunger...
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Bakgrunds låten till Aldrig mera fet - reklam, TV3
Nästa efterlysning →ons, 14 november 2012 kl. 23:06
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
mån, 19 november 2012 kl. 02:37
såg reklamen för ca 10 sekunder sen, intro heter låten av gruppen xx
Anonymous,
sön, 18 november 2012 kl. 02:58
Det är en gitarr bara. Man hör ingen röst, ingen text. Utan bara ljud - gitarrljud tror jag. Någon som vet vad den heter?
Anonymous,
sön, 18 november 2012 kl. 21:44
Intro - the xx ? Eller, tomorrowland intro - dimitri vegas & like Mike vs sander van doorn
Anonymous,
sön, 18 november 2012 kl. 03:57
Om det är samma reklam vi tänker på så är det Young Blood med The Naked And Famous
nellie,
lör, 26 december 2015 kl. 13:35
inget