Bakgrunds låten till Aldrig mera fet - reklam, TV3

Nästa efterlysning →

ons, 14 november 2012 kl. 23:06

Det är en tjej som sjunger...

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

nellie,

lör, 26 december 2015 kl. 13:35

inget

Anonymous,

mån, 19 november 2012 kl. 02:37

såg reklamen för ca 10 sekunder sen, intro heter låten av gruppen xx

Anonymous,

sön, 18 november 2012 kl. 02:58

Det är en gitarr bara. Man hör ingen röst, ingen text. Utan bara ljud - gitarrljud tror jag. Någon som vet vad den heter?

Anonymous,

sön, 18 november 2012 kl. 21:44

Intro - the xx ? Eller, tomorrowland intro - dimitri vegas & like Mike vs sander van doorn

Anonymous,

sön, 18 november 2012 kl. 03:57

Om det är samma reklam vi tänker på så är det Young Blood med The Naked And Famous

ANNONS: