Låten spelas i tv 10 reklam sport och dokumentär. I have walked on broken ground, i hear the sun without a sound Något i den stilen.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Nfl reklam
Nästa efterlysning →mån, 12 november 2012 kl. 00:48
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
fre, 1 februari 2013 kl. 01:08
HITTAT DEN !!! Robbie boyd - The battlefield http://www.musicdealers.com/#!...
Anonymous,
tor, 3 oktober 2013 kl. 19:57
Jag har låten på mp3 efter cirka 3 månaders tjatande ;)
maila mig om någon är sugen!
james@fjaerilen.se
Anonymous,
tis, 13 november 2012 kl. 04:12
Hittar inget heller, kan nog vara en sån där låt dom brukar använda.. katalogmusik. :-(
Anonymous,
fre, 1 februari 2013 kl. 01:07
HITTAT DEN !!! Robbie boyd - The battlefield http://www.musicdealers.com/#!...
Anonymous,
tis, 13 november 2012 kl. 03:03
Letat hur länge som helst efter den låten men hittar ingenting!!