Sony nex 5-r

Nästa efterlysning →

sön, 11 november 2012 kl. 20:56

Hej! Vad heter låten som spelas i Sonys reklam för deras kamera som heter "nex 5-r"? I låten så är det en tjej som sjunger, dock endast en melodi utan text.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

mån, 12 november 2012 kl. 18:29

Jag hittar inte reklamen på youtube! :( Jag vill också hitta låten.

Anonymous,

ons, 14 november 2012 kl. 02:15

Det är specialskriven musik till reklamen, går inte att få tag på. Om ni gillar hur den låter så kan jag tipsa om Danny Elfmans filmmusik som ibland är i lite lika stil. :)

Anonymous,

mån, 19 november 2012 kl. 06:44

Vet du vart man kan hitta reklamfilmen någonstans? :)

Anonymous,

mån, 19 november 2012 kl. 17:32

Den verkar inte var upplagd.

Anonymous,

tis, 18 december 2012 kl. 06:13

Vad synd! Men tack för hjälpen i alla fall! :D

ANNONS: